Jag vill kräkas...

Sovit som en kratta på jobbet, så nu är jag så trött att jag vill kräkas.
Nu har vi nog köpt de flesta av Moas presenter tills på lörsdag, skönt att ha det klart. Det blev lite blandat små 'tjaffs' som hon vill ha, hon vill hellre ha flera små saker än en större/dyrare. Så det blev lite pennor, några olika målarböcker, sminkset, set med 2 små dockor o tillbehör, 3 paket Polly Pocket dockor, en mugg, lite leggings & säkert mer som jag redan hunnit glömma.

Alve blev alldeles till sig på Barnens Hus när han såg dockvagnarna.... Måste köpa det någon dag. fast det aknske går lika bra med lära-gå-vagnen... Man kan ju hoppas, billigare så!
har inte kvar någon vagn från tjejerna heller, de är sönder körda.

Nu ska vi klä på oss och åka på utvecklingssamtal!

Kommentarer
Postat av: Jannike

Hihi ja jag e lite mer åt de hållet jag med...

2009-11-30 @ 16:24:12
URL: http://dorna.blogg.se/
Postat av: malin

hann ju aldrig riktigt gå igenom vad moa önskade sig...tips?

2009-11-30 @ 20:02:18
URL: http://znuzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0