Jag läser en blogg.

Jag läser många bloggar, men en blogg som jag stör mig så sjukt mycket på.
Ni som läser här behöver inte ta åt er, för hon som skriver den läser inte min blogg.
Men ALLT hon skriver är så sjukt tragiskt och jag fattar inte hur en människa kan vara som hon, jag har slutat att bli förvånad faktiskt.

Idag blir det nog en ny soffa hit, så sinnessjukt jäkla skönt ska det bli.
Den är så himla stor o perfekt för vår familj! Hur bra får det bli?
Lägger upp bild när det är kirrat, om jag orkar och kommer ihåg....
Påminn mig om inte annat. Hoppas att någon hämtar våra gamla soffor idag med. Skulle ju vara det ultimata, så det bara är att möblera om och fixa till här inne. Jag längtar!!!

Förresten, jag är sjukt dålig på att kommentera bloggar, förlåt.

Nu ska jag gosa med Alve som har ögoninflammation, han lär ju smitta mig, men det är livet som mamma det!!

Puss

Kommentarer
Postat av: Jannike

Ååå vad härligt jag vill oxå ha ny soffa...

men de lär ju aldrig hända =(



är de nån jag vet vem de är som du kollar?



Kram

2009-11-03 @ 10:42:13
Postat av: malin

hoppas den kommer innan jag kommer :)

2009-11-03 @ 15:34:52
URL: http://znuzen.blogg.se/
Postat av: Lina

malin- det gör den nog inte.... :o)

2009-11-03 @ 20:26:31
URL: http://pupplina.blogg.se/
Postat av: Puff

Gött med nya soffa! :D

2009-11-03 @ 23:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0