Jag finner inga ord...

Eller jo, det gör jag, men ibland kommer jag inte på vad jag ska skriva i min rubrik.

Hur som helst finenr jag inte ord för hur irriterande jag tycker det är när vuxna människor ska bråka och klanka ner på varann, att man blir arg för att andra berättar sina åsikter för att det anses fel och alldeles galet i andras ögon. Men egentligen är dessa människor inte bättre själva.
Har så himla svårt att förstå hur vuxan människor ibland inte ser längre än näsan räcker eller förstår utanför sina ramar. Men nu, nog om det.

En annan sak som stör mig sjukt mycket är när folk anklagar andra för saker de inte ens gjort....
Ville bara säga det med. Mycket jag vill säga!

Imorgon kommer min Malin upp till Östersund, längtar jätte jätte mycket faktiskt.

När jag tänker så här mycket tänker jag på många människor som berör mig på olika vis. Tänker på att det finns människor som har det så jobbigt och tufft i deras liv att de knappt klarar av att leva det. men på något vis hankar de sig framåt ändå och gör det riktigt bra. Känns nästan som att man borde bli avundsjuk, inte på att vissa får kämpa men att de gör saker riktigt riktigt bra trots alla motgångar.
Ni som tar åt er, gör det - det är dig jag menar.

En annan sak, folk som vill vara så intressanta som möjligt och gör allt för att alla ska se dem.. tragiskt. Inte tragiskt att ha många vänner, tragiskt att vilja att så många som möjligt ska se ens liv men man ser inga andra liv 'tillbaks'....


Kommentarer
Postat av: jess

jag tar åt mig fast bara det positiva :=

2009-11-17 @ 23:02:15
URL: http://pupplisa.blogspot.com
Postat av: Sophie

Kram gumman, hoppas det är fint med er & att det inte hänt nåt.

2009-11-18 @ 10:15:04
Postat av: Jannike

Lina Du e en av dom starkaste som jag känner så skit i alla andra du gör ett toppen jobb med allt..



Kram vi ses på SÖNDAG då våra Goa Pöjkar ska döpas....

2009-11-18 @ 11:53:49
Postat av: Lina

Jessica-Klart du ska suga in det positiva bitarna! Du är bra!

Sophie-Nä, lite både och... Tänker mycket just nu!

Jannike-Tack!! Jag var o la undan skjorta o fin byxor till Alve idag!

2009-11-18 @ 13:02:36
URL: http://pupplina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0