I Love It!!

Nya soffan är monterad och på plats, jag jobbar så jag har inte sett den IRL hemma, men på bild. Sjukt jävla nöjd är jag och jag längtar heeem. Jag vill fisa in den nya soffan och glo på tv!
Jag jobbar min andra natt av två, imorgon jobbar jag kvällen på mitt andra jobb och samma på lördag &söndag. Det blir ju bra pengar till resan i december iaf, det är så jag får tänka när jag längtar efter familjen (och soffan).

Den 25/11 har jag Wild Mango visning hemma hos mig, snygga barnkläder...
Någon som vill komma som jag inte redan sagt det till?

Kiwi, sjukt gott ---> ville bara framföra det.

Tänkte ju ladda upp bilder men det går inte som jag vill, så jag gör det en annan dag, om jag orkar.

Nu ska jag lägga mig och försöka somna, har haft sjukt svårt att somna när jag jobbar nu på slutet. Ligger liksom bara i sängen och vrider & vänder på mig. Tillslut är man ju nära ett smärre vansinnesutbrott!

God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0