Hur står det till?

god morgon.. sovit gott?

Sitter här med Alve & Jonna som båda är sjuka. Jonna har fortfarande ögoninflammation, hon var på skolan 2 dagar sen tog den om igen. typiskt. Alve är förkyld med rossel och snuva. Men det är ju som vanligt.
Han har börjat kolla på tv nu, skönt. Iofs inte på vad som helst men ändå. Tänkte visa honom Bilar filmen, han gillar att titta på det på youtube så han kanske vill se filmen... testa kan man ju!

Jag är sjukt trött idag, hade tänkt lägga mig tidigt igår men tydligen hade jag lovat att se film. Zombieland, flummig film...

Jobbar 16-21 idag. Den turen är ganska lagom ändå för man blir inte helt totalt slut i kroppen av att jobba då. Men det beror på vem man jobbar med också om det är roligt eller om det bara blir jobbigt.

Nu ska jag mysa i soffan med mina sjuklingar....

Kommentarer
Postat av: Jennie

Ja den ser bra ut, hoppas den är lika bra också :) Krya på kidsen. Hoppas du mår fint! Kram

2009-11-12 @ 16:47:32
URL: http://www.bodne.blogspot.com
Postat av: Anneli

Melvin är besatt av Bilar filmen =)

2009-11-12 @ 19:36:44
Postat av: Lina

Jennie- Tsck.

Anneli- Vi får komma o kolla på den någon dag...

2009-11-12 @ 21:52:54
URL: http://pupplina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0