Gott, jätte jätte gott faktiskt.

Sitter och drömmer om pepparkaksdegen jag fick av Therese, Tack.
Resan till Luleå den kommer förfölja mig ett bra tag framöver och mitt psyke under den resan var inte tipp topp. Fast inte på ett negativt sätt tror jag, var bara övertrött & apdryg hela tiden.
Dennis har dock inte min humor iaf inte hela tiden. Men jag ska omvända honom... for sure.
Jocke.... Kom och ät deg med mig....

Alve mår finemang idag, efter stjärnsmällen igår menar jag och han rör inte plåstertejpen heller, duktigt.

Tacos till middag idag, sjukt gott är det.. råkade lukta på det mjuka brödet. Jävlar vad snuskigt det luktar! *ryser*

Influensa prat: VARFÖR är det första dagis frågar en om man vaccinerat ännu? Och varför blir personalen helt tyst när man berättar att man inte vaccinerat ännu och inte kommer att göra? Tycker vaccin pratet är helt jävla för mycket... Ni som vaccinerat är inga helgon och vi som inte vaccinerat har ingen pest, varför bryr jag mig ens? Och det här är inte riktat mot ALLA som vaccinerar.... ta inte åt er. Men jag behöver gnälla lite jag med och nu är det gjort.

http://mansondusts.blogg.se/2009/november/manadstavling.html Tävlar hos MansonDust igen, om ett valfritt MUMIN plagg från Strössel. Var med du oxå vettja, kom ihåg att läsa igenom tävlingsreglerna först bara... jätte enkelt.

Kommentarer
Postat av: Puff

För att folk är dumma i huvudet och inte kan respektera andras val i livet?

Det är väl inget nytt, å andra sidan...

2009-11-20 @ 20:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0