Fullspäckad dag?

Ska snart fixa till mig och Alve och gå till grannen. Vi ska planera en dag för kalas. Moa och deras dotter fyller 6 år med 2 dagars mellanrum så vi tänkte ha kalas för hela deras klass tillsammans istället för 2 kalas med bara några bjudna. Tyckte vi var skit bra, dessutom då dela på alla kostnader!
Sen efter det ska jag till stan, planera inför dop på söndag. Kl 15 börjar jag jobba.... Så idag vet jag vad jag ska göra... Det drygaste är att jag inte har min kalender hemma, glömde den i Therese o Dennis bil igår morse, bajs.

Alve är en riktigt trots bebis... 'Neeeeeeeej' haha.
Kul nu när han börjar prata mer, han babblar på som sjutton, säger iofs mkt man inte fattar med men det är många ord man fattar vad han säger nu med. Oftast säger han 'Nej' eller 'Aaaaaassaj' (Azar-hunden) 'Atja' (Katja-andra hunden) Och typ 'Isse'.

Fy vad sugen jag var att bara skita i att kliva upp imorse, jätte jätte sugen faktiskt. Tur att man kan tvinga sig att göra sånt man inte vill.

Snart kommer Malin och barnen, äntligen.

Nu-Duscha...

Kommentarer
Postat av: Jannike

de kommer från Nalle puhs Babyklubb



puhsbabyklubb" rel="nofollow">http://www.disneyklubbar.se/bokklubbar/nallepuhsbabyklubb



kram

2009-11-17 @ 10:53:12
URL: http://dorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0