Det luktar.....

... Kattskit. Och jag hittar inte spaden till kattlådan. Vem har stulit den? *suck*
Jag håller på städa lite, men avbryter mig själv hela tiden med roligare saker, haha.
var och hämtade en åkpåse som jag köpt av en kompis idag, efter det for jag till Lindex och la undan kläder som Alve ska ha på dopet, blir bara han som får nytt eftersom tjejerna redan har så många fina klänningar osv. Lägger väl upp någon bild på BDB nån dag sen kanske.

Kl 21 är jag på tågstationen och hämtar syster med kiddos!
Imorgon blir en slapp dag, inget på schemat vilket är väldigt sällsynt för att vara just mig.

På fredag är det skolsköterskan för Moa, väga & mäta osv. Efter det ska vi till stan för att fixa med lite grejjer inför helgen och handla ingredienser till dop bakandet. Usch, drygt att baka, men det blir ju bra när det är färdigt kan man hoppas på. Tur att Jannike också ska baka!

Måste fortsätta med städandet.

See Ya

Kan inte sluta lyssna på den här låten, drömmer typ om den! Tycker den är ruggigt skön! lär lyssna mig less på den om jag känner mig själv rätt. är inte ens min musiksmak egentligen.... Iofs är jag ju allätare, men ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0