Dagen Dop mm. + Bilder.

Usch, vilken full knölad dag! Men det är skönt att den är slut nu, haha.
Dopet gick kanon bra, alla var jätte duktiga och snälla. Det kan inte bli bättre.
Kommer väl lägga upp kort på BDB sen framöver för ikväll funger INTE min hjärna. Ska strax lägga mig, ska bara glo runt på mailen osv innan dess.
Alve fick många fina presenter, jätte kul.
Jag fick försenade födelsedagpresenter oxå av farmor och Robin. Farmor gav pengar och Robin fick jag ett stort paket (en 'låda' gjord av gamla bilbälten) med en massa roliga saker i - Skit stor Gelé råtta, ansiktsmask, örngott, lotter, tidning, godis, någon sprit essence, vägg klocka... hmmm... var säkert något mer som jag inte kommer ihåg nu ikväll. Men det var skit roligt att öppna alla paket iaf.

Alve är vaken nu, han somnade jätte tidigt för han var så himla trött, så han vaknade fter en stund och ville kliva upp så han är vaken och busar järnet, tok skallen. Men han ska få lägga sig med mig strax och mysa.

Imorgon ska jag jobba i stan, niice det.

Joo, fan vad trångt det var i sängen imorse, fii fan. Ida låg längst ute till höger, sen jag och Alve i mitten och Roger till vänster... Ska njuuuta av space i sängen innan Roger lägger sig ikväll.

Kastar in lite bilder bara för jag inte kunde hålla mig från att lägga in dem i datorn-klickbara




Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättefin bild på dig och Alve!

2009-11-22 @ 22:21:23
Postat av: Lina

Tack !!!

2009-11-23 @ 09:32:40
URL: http://pupplina.blogg.se/
Postat av: Jannike

Men fi fan hur man ser ut usch............

haha.



Men annars jätte fina bilder..



KRaaaam

2009-11-23 @ 10:13:34
Postat av: malin

och du ska ge mig kort!!! tänker tjata på dej tills du bränner en cd med alla kort det senaste året och skickar till mig....

2009-11-23 @ 12:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0