Är du bögen i buren?

Det frågade Moa vid matbordet... En konstig fråga tycker jag. Och hon vet att det INTE är ok att säga så, tydligen nån lek i skolan. WHAT? Bögen i buren leken? Kan inte låta bli att tycka det är lite roligt, skratt retande typ.

Jobba imorgon 7-11.30 bara, slapp tur verkligen. Efter det måste jag in till stan en sväng, handla lite och lite sådär. Har ju råkat säga att vi kan göra chokladbollar och lakritskola till barnens julmarknad i skolan.... jaja, det blir ju något roligt för dem, skolresa till fjälls i typ mars. Perfekt resa tycker jag!
Jag skulle vilja åka slalom med tjejerna, men jag e inte sååå smidig i backarna. Dessutom har de inte slalom utrustning. Men man borde ju kunna hyra iofs. Men hur lär man ut något man inte kan själv?
Hyra in en 'guide' kanske vore något?

Idag har det varit fullt upp, när jag kom hem från jobbet typ kl 13 så hade vi besök av en kompis och hans barn, sen har jag lagt våra barn och nu är det desperata hemmafruar.

Kommentarer
Postat av: Jannike

JANNIKE vill ha bilder NU hallå haha

2009-11-24 @ 22:52:08
URL: http://dorna.blogg.se/
Postat av: Lina

Jannike... det kommer.

2009-11-24 @ 23:36:54
URL: http://pupplina.blogg.se/
Postat av: IDAAAAA

hahahahaha ofta bögen i buren leken :D

2009-11-25 @ 15:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0