This dag.

Ska på stan en sväng med Ida.
Kolla in om det e rea på nåt kul ställe.

Sen ska jag handla mat, o ha trevligt besök ieftermiddag, Tacos.. Gott.
Så ska Ida med hit, vi ska kladda lite mer på de där fönstren som vi började med igår.
har börjat med att grundolja och grund måla ett fönster, sen ska vi måla 2 lager med färg till på det...
Bara 4 fönster att fixa, haha. men det går nog bra... Bara man ger isg fan på att man ska göra det så.

Min kropp är helt öm, klippte gräsmattan i förrgår, men gräsklipparen ville inte som jag ville så det tog en evighet att bara få igång skiten... :o(
Nu e det klippt iaf, finally.

Jag har varit ledig hela helgen, otroligt!
Börjar in te förrän imorgon kl 16, så det blir ju nästan 4 dagars ledigt. Inte helt fel det heller.
Nä... frulle blir bra det.

Kommentarer
Postat av: jannike

jo sant men jag köpte idagpå hm två st som jag hoppas passar hehe....

men jag kan ju kolla om jag kan ha din med=)



Kram kram

2009-07-22 @ 17:14:51
URL: http://dorna.blogg.se/
Postat av: camilla

Hallåj



Tack för att ni är så hjälpsamma, det tackar vi för.



Litte smått nervös måste jag väll erkänna att jag är... stort hus, ny by, nytt folk, ny skola och dagis. Ja det känns lite som att börja om. Men samtidigt känns det underbart att lämna Torvalla och få känns sig lite fri med egen gård.



By the way, vad har Alve för stl på fötterna?



Kan väll höras nått nästa vecka eller veckan därpå och se hur långt vi kommit... klaffar det så kanske ni kan komma på lite husesyn?! :-)



Hoppas ni mår bra/ Kram C.

2009-07-22 @ 22:37:30
URL: http://camwen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0