Jag är så störigt seg...

Iaf när det gäller att uppdatera bloggen känner jag mig störigt seg.
Känns som det är så ointressant oxå, jag menar, vad händer det i mitt liv?

idag har vi varit in till stan en sväng, handlat lite grejjer till lillstugan med mamma, käkade en hamburgare, åkte hem.
Har klippt gräset, eller iaf halva... resten har Katja korvat för mkt på, så Ella skulle ta bort det imorgon om hon fick en tjuga, helt okej för mig, haha.
Jonna är hos sin farmor, verkar inte direkt som hon har hemlängtan.
Alve e lite sur för han får tänder, skiter räser bajs som fräter sönder skinkorna och pungen, lider med honom!
Jag jobbar, massor... Roligt faktiskt, skönt att testa nåt 'nytt' med.
Alve måste klippas, men hur fan klipper man en kille?
Hjälp mig, nån????

Mina framtids planer just nu är Ullared i September och Kanarieöarna i december.
Längtar som en jäkla dåre....

Kommentarer
Postat av: Ida

haha vem längtar inte =)

2009-07-16 @ 09:22:26
URL: http://menidaa.blogg.se/
Postat av: jannike

hummm de var ju tråkigt ju...

men jag e ju hemma tills två på lördag o söndag lär vi ju vara hemma....



kram kram

2009-07-16 @ 10:24:00
Postat av: jessica

kul med utomlandet :) Du e int tråk .!

2009-07-17 @ 01:39:15
Postat av: c

2009-07-17 @ 21:26:40
URL: http://sannaloviisa.blogg.se/
Postat av: camilla

Hallå.. kul att du är tillbaka , har väntat läääänge på ett inlägg :-)

Härligt med semester och utlandet ! Sola och njut från mej med.



Visst hojtar jag om vi behöver hjälp, men ni får gärna bara komma och hälsa på oxå. Skulle vara jätte kul, ta med alla kidsen... NU HAR VI PLATS!

:-)



Det är så mycket just nu, stök med allt... blir galen snart... prylar överallt, en enda röra.. jag tror jag säger upp mej snart !



Men det blir nog bra så fort vi kommer dit och få börja på riktigt nån gång.



Hoppas ni mår bra/ Kram C.

2009-07-17 @ 21:29:37
URL: http://camwen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0