Still in the Sjukstuga!

Ja, Sjukstuga ännu.
Ella fick iaf penicillin igår.
Sen enda som är frisk är Moa o hon är kanske den som skulle behöva vara sjuk o ligga lite stilla.
Hennes överskottenergi gör mig tokig ibland.
Sedan att hon hittar på hyss för 15 ungar gör inte saken bättre.
Just nu har hon data förbud och hon har förstört massa saker så hon blir utan lördagsgodis i minst 2 lördagar.
*evil Mom*
Plus att hon har dator förbud i 3 dagar.
Vet inte ens om nåt av 'straffen' fungerar, nån som har något tips om sånt som kan funka för att hon ska förstå?
Jag har självklart förklarat för henne vad man får och inte, hon måste ju sluta förstöra sina systrars saker!

Jag är så himla trött.
Känns som jag inte sovit på flera dygn alltså.
Inatt har Alve varit hes, snorg och hostig så han ville inte riktigt äta utan mest bara gnälla.
men nu är han lite gladare i alla fall.
Bara jag som behöver typ KAFFE i massor.

well... Vi hörs sen. Nu blir det lite SEN frukost, men alla sov ganska länge idag, som tur var!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0