Söta barn... O Aggro mamman.

Moa var så himla söt igår kväll, hon fick sova i vår säng eftersom hon stör sina systrar så himla mycket när hon ska sova uppe. hon kan hålla på huuuuur länge som helst vissa kvällar. och eftersom Ella o Jonna kliver upp strax efter 6 varje dag passar ju inte det så himla bra att hon springer runt o leker osv där uppe.
Hon är så kvällspigg, eller så är hon bara envis som en åsna, för somnar gör hon sällan före 22!
Men ja, åter till själva grejjen..
Hon fick sova i vår säng, somnade innan 22 eftersom det är så tråkigt där inne. Och när jag skulle byta blöja på Alve så ser jag att tok fian har gjort ett litet hus av kuddar runt huvudet med 2 på sidorna, en ovanför huvudet och sen hade hon lagt en uppe på alltihopa.
Såg så himla roligt ut.

Nu på morgonen har jag agerat aggro mamma..
Inte aggro, toook arg utan mest irriterad mamma.
Blir bara så himla trött i hjärnan (om jag har nån, annars är det nåt annat) på att barnen segar sig på morgonen.
Speciellt när man har lite halv brått, då ska det ätas en halv macka på en kvart.
fan, stoppa in mackan, tugga 2 ggr o svälj ;o)
Nä.. inte riktigt så, men man blir lite less som sagt. Ella hon skulle kika på sin tröja istället för att äta när jag hade segt flera gånger att hon skulle skynda sig lite så vi slapp stressa ihjäl oss det sista.

Idag ska jag till Jannike o umgås, händer ju inte allt för ofta.
Sen känns det som att det blir viktigare att komma ut lite själv oxå om Roger ska jobba borta flera dagar i sträck framöver.
Kommer ju bli lite lätt isolerad här, om man inte drar nånstanns med alla kidsen....
Ja, den som lever får se... Typ!

nåt mer?


Kommentarer
Postat av: JJ

ja tack för trevligt sällskap...

2009-01-14 @ 16:18:46
URL: http://dorna.blogg.se/
Postat av: Sophie

Nu har jag hittat hit! :-) Hoppas allt är bra med er. Lägger till dig i länklistan. Kram

2009-01-14 @ 18:00:31
URL: http://lillamirakel.wordpress.com
Postat av: Stina

Ja det är ju skitirritersamt med dom där låsta ringsignalerna,värst är att man inte kan ta bort dom för dom tar sån jäkla plats i telefonen...



Ha ha va gulligt sagt av Ella:)



2009-01-15 @ 12:54:41
URL: http://makakakaapa.blogg.se/
Postat av: JJ

Hahaha ja skit störigt att han satt där iaf..

Han satt inte kvar när coffe var in o kollade o inte när Ante var in heller...Kram

2009-01-15 @ 16:16:32
Postat av: Jennie

Men fy fasen jag känner mig som ett svullo! Trots att den inte är så jäkla stor ännu så är jag så begränsad. Får typ sammandragninagr jämt så magen är stenhård! Illamåendet släpper mer och mer, och foglossningen är inte farlig alls, däremot så kan jag inte anstränga mig ett skvatt! Måtte denna tid som är kvar gå snabbt nu! Jag saknar dig! Puss å kram

2009-01-15 @ 16:56:32
URL: http://puppjennie.blogg.se/
Postat av: Kickan

SV: Klart jag kommer ihåg vem du är :)



Ja,vi har tänkt en hel del om vi ska köpa ett 360 eller om vi ska hoppa över det. Pengar behövs och just nu så har bara min karl det,känns lite dumt om han bara ska lägga ut och inte jag.. :(

2009-01-15 @ 23:29:09
URL: http://kick86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0