Dags att uppdatera?

Jag är skit klen på att uppdatera märker jag!
Nån mer? haha.

Det känns lite bättre nu än vid förra inlägget. Tur det....
Tack för kommentererna, det känns bra att veta att man är mänsklig och att man inte är helt störd!
Men ibland känns det som att man är urdålig, tror allt blir sådär med när barnen varit hemma flera veckor och hela vardagen blir förändrad, så det är riktigt skönt att det är skola idag igen faktiskt.

Igår sov Alve hela dagen typ, så jag o tjejerna passade på att gå ut och åka lite skidor.
Jag hittade inga pjäxor så jag var assistent till dem, funkade ju det med. Men jag ska leta reda på dem, för nu när Alve börjat käka lite annan mat kan man ju faktiskt lämna honom hemma med Roger lite. Så jag och Jonna ska ta en tur i Elljusspåret i Storhögen nån dag, hon älskar verkligen att åka skidor med, och hon är lite 'trög' att få med på saker ute så skidor blir ju perfekt att lura ut henne med.
Skoter osv det ogillar hon, man måste övertyga henne om att det kommer bli skit kul, typ.
När vi kom hem så satt vi o pysslade på med fönsterfärger lite, sen efter ett tag blev tjejerna med kladdsugna och då avslutade vi det...
Alve sov ute i vagnen från 13-17.30, då väckte jag honom. Lill fis.
Sen var han  vaken till 20 tiden, då la jag honom sen var han inte upp mer på hela kvällen, tror det är andra gången sen han föddes som han somnar för natten innan 22-23 tiden så det var skönt.
Han äter ju på natten, men det är färre gånger det med nu, ibland iaf, jag avvänjde honom med att ge nappen och lägga honom vid bröstet, då fortsatte han sova istället för att käka.
Så istället för att äta 4-15 gånger på en natt kanske det är 1-3 nu, det känns i kroppen vill jag lova!!

Svammlat klart nu? Haha.

Det var fan skönt att kliva upp 6.15 idag, är lite små seg, men jag drack kaffe o blev fejkpigg!

Ska in till stora staden idag, Moa ska till tandläkaren vid 14 så efter det ska jag åka till mamma, och bara vara en stund.
Orkar inte åka hem direkt, ibland är det skönt att komma ut en sväng med.

Nepp... nu ska jag flumma runt på nätet en sväng.

Kommentarer
Postat av: JJ

Heheh ja vill du komma till en som e förkyld såå e du välkommen..

Men de blir inga bullar i helgen fick inget resept i dag hemma o Sjuk så,...Kram kram

2009-01-08 @ 10:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0