Dagen bjuder på...

... gåslever?
Nä,  ingen aning om vad som händer idag.
Tog en liten sovmorgon på en kvart, så vi klev upp halv sju. (wow)
Skjutsade barnen till grannen så dem kunde kliva på taxin... Mötte taxin i backen.
Måste ha varit en annan chaufför idag, dels för att barnen kliver på där uppe typ varje dag och jag har sagt att vi ringer om dem inte ska kliva på där. Sen var han tidig, vi åker alltid här ifrån senast 7.15 och då får vi vänta några minuter på taxin.
Så idag var han tidig, hatar det. Intressant?
Sen efter det så åt jag frulle.
Alve klev upp 9.20, Moa väckte jag 10.15 lilla sömn tutan.
Nu sover Alve igen......

Har lagt upp någon bild på BDB, och druckit kaffe... Jag är trött.

Skriver en rad sen istället. Känner mig sjukligt ointressant nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0