Är tiden inne?

Jo, det kanske är på tiden med en liten uppdatering iaf.
Passar på medan Alve sover, Jonna är på skridskoträning, Moa ser tv och jag dricker kaffe.
Ella är hos farmorn o farfarn, hon har varit där sedan i söndags, myser o leker med kusinerna. Det låter som hon har det toppen... Men jag önskar ju såklart att hon får lite hemlängtan o kommer hem snart.

Ibland saknar man den tiden när man letade vagn osv. Det var ganska mysigt, men självklart stressande med innan man bestämt sig osv. Saknar att ha lilla bebis magen med, den stora är bara jobbig och ivägen, fyy.
Tur att J ska ha bebis så man får längta bebis där istället.... ;o)
Lite kul att det blir precis ett år mellan kusinerna ju.
perfekt för dem med som kan använda allt som Alve haft typ...

Känns som man börjar leva nu igen, barnen får vara med på aktiviteter som man inte kunnat fixa förut eftersom orken inte funnits...
På söndag ska jag jobba, känns både skönt o lättande samtidigt som det känns gruvsamt som fasiken.
Tror ju att det går bra, men man oroar sig ju ändå såklart.

Mjölkstockning har jag oxå, haft sen igår eftermiddag, är så himla jobbigt. Nu är bröstet ordentligt rött där stockningen sitter och det är hårt, jag försöker amma honom där så ofta som det bara går, men det vill liksom inte släppa. Tips?
Jag har varmt på bröstet, låter honom suga, ingen BH osv...
Känns så skumt eftersom det är utsuget i hela bröstet, förutom där det är stockning, för där är det en stor hård knöl!!!!

Nu ska jag surfa vidare medan jag kan ;o)

Kommentarer
Postat av: JJ

hhiiii ja jag hoppas att allt e bra nu..

hihihihi jag e så glad..

men hoppas att allt går bra på söndag..

kram

2009-01-29 @ 19:32:53
URL: http://dorna.blogg.se/
Postat av: JJ

hhiiii ja jag hoppas att allt e bra nu..

hihihihi jag e så glad..

men hoppas att allt går bra på söndag..

kram

2009-01-29 @ 19:32:54
URL: http://dorna.blogg.se/
Postat av: J

hörde att Ella hade åkte hem nu.

måste ju vara skönt att hon ville hem tillslut haha..

kram

2009-01-30 @ 19:52:50
Postat av: Anonym

nä den e inte solblekt den är ass fräch så ett riktigt klipp haha....

2009-01-31 @ 10:59:39
Postat av: Anonym

men de e samma som jag har haft hela tiden.. men de e la för att jag har stjärnor nu till bakgrund haha..

2009-02-01 @ 20:35:41
Postat av: J

ja det får du gärna göra, men du e ju som inte alltför ofta hos mig =)

2009-02-02 @ 13:00:58
URL: http://jockel.blogg.se/
Postat av: J

ja det tycker jag låter som en bra ide, då ska jag kika efter tapeter och lim så får vi boka nån dag =)

2009-02-02 @ 19:50:36
URL: http://jockel.blogg.se/
Postat av: J

Japp det är filmat med mobilen, ja han e duktig som bara den att åka, kite synd bara att vädret e så kallt hela veckan, vill ju att han ska åka mer =)

jo jag tror det kommer bli skitbra med tapeter, typ lila lr nåt sånt, lite mörkare liksom

2009-02-03 @ 18:03:04
URL: http://jockel.blogg.se/
Postat av: Annica

AJ!

2009-02-04 @ 21:37:25
Postat av: camilla

Hallåj



Väntar på ännu en uppdatering, kika gärna in nåttt nästa vecka så kna vi surra över några koppar kaffe :-) Hoppas ni alla mår bra, saknar er här i Torvalla.



Många kramar

2009-02-05 @ 20:53:58
URL: http://minflur.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Jag har utmanat dig i min blogg ;)

2009-02-07 @ 17:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0