Nämen... hallelulja!

Ja, måndag...... ännu en vecka framför oss. Vad händer i veckan då?
Ska väcka Moa strax för hon ska på dagis, men hon vill egentligen inte.
Måste på HC med Alve med, han låter så illa... kan vara nåt han satt i halsen o dragit ner i lungorna, men jag hoppas på en vanlig förkylning så han slipper en massa tjorv på sjukan.
Men i fredags satte han i halsen när han åt, och direkt efter det nästan la han sig o sov o när han vaknade så lät han typ som en trasig grävling o har gjort sen dess.

Ida & Robin har varit här sen i lördags, men dem for hem igår.
Ella var hos en kompis typ hela dagen igår och jag drog med mig Moa Jonna och Ida till skidspåret.
Jonna och ida åkte 2,5 km medan jag och Moa roade oss med att åka madrass och leta efter djurspår.

Lite senare... Har pratat med HC, Lill fisen ska dit 10.30 hon tyckte absolut att vi skulle komma och kolla lungorna.
Är ju säkert inget, men man blir ju ändå lite orolig, eftersom han är så liten och inte kan säga ifrån själv.
Jag hade ju inte varit orolig om han inte hade satt i halsen i fredags......
Bättre att kolla en gång för mycket än en gång för lite.

Moa, som alltid älskat dagis, gillar inte sitt nya dagis toppen mycket, hon har väl kul väl där men hon är hellre hemma.
Det är så trist eftersom dem vill att hon ska komma, men hon är ju inte där knappt något alls.
Iofs har vi ju varit sjuka ofta nu, men hon är ändå där väldigt sällan.
jaja... ska försöka envisas med att få iväg henne idag... Så nu ska jag väcka henne och Alve så vi slipper stressa ihjäl oss för att komma iväg sen.

Kommentarer
Postat av: JJ

Skönt att de gick bra idag iaf...



Ja du hundar dom kan vara lite konstiga haha..

ses i helgen....

2009-02-16 @ 19:46:31
URL: http://dorna.blogg.se/
Postat av: Malin

mmm tur det inte va nåt litet ris i lungan :D

men hoppas han slutar låta som en grävling snart ;)

2009-02-16 @ 20:43:40
URL: http://znuzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0