Jag fick sova hela natten!

Det är nog fanimej rekord alltså, och GARANTERAT en engångsgrej.
Alve somnade ca 19.30 igår o vaknade när väckarklockan ringde 6.12 imorse.
Känner mig faktiskt riktigt utvilad i kroppen, ingen bebis i sängen hos mig och ingen amning på hela natten..
han som vill äta minst 1 gång varje natt, men oftast äter han typ 3-4 med en början runt 22 tiden.

Igår slog jag på stort o kikade på en film, vilket jag inte gjort på LÄNGE!
Eagle Eye hette den tror jag, helt okej och sevärd film enligt mig.

Nu ska jag koka morgon gröt till mig Alve och Moa.
Ska se om Alve gillar grahamsgröt... Det gör jag i alla fall..

'Mamma, jag och Alve är kung och drottning....'
Moa har kommit in i en period där hon leker mad Alve hela tiden, han ska vara med på ALLT hon gör!

Gröt var det ja.... Bye.

Kommentarer
Postat av: JJ

Gött att få sova...



Gillade han de lr?

Kram kram

2009-02-18 @ 17:29:46
Postat av: TheDarkCrystal

Hej tack så mycket!! Jag är skit nöjd fakiskt... Mycket bättre resultat... ;)

Ha dä gött!

2009-02-18 @ 18:25:17
URL: http://thedarkcrystal.blogg.se/
Postat av: J

men jag antar att han var rätt hungrig i morse va ? =) ja det är klart hon leker med alve, tjejer kan man väl inte leka med så klart ;)

2009-02-19 @ 11:07:39
URL: http://jockel.blogg.se/
Postat av: JJ

Jo jag får pröva de..

hade bältet på mej hela dagen idag od ehar hjälp väldigt bra..



Ja jag får se hur de e när vi kommer dit..

Kram

2009-02-19 @ 18:55:08
URL: http://dorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0