Hoppa Hage..

.. Nja.
Men skriva blogg?
Ska duscha sen tänkte jag masa mig iväg på baby öppet, men det kändes såååå avlägset just nu.
Får se, kanske blir hemma, kanske åker *velar*

Jag är så himla trött i hjärnan, halv kasst humör. PMS?

Har varit borta hela helgen hos Solveig o Lasse (O Jeanette o Peter mfl.)
Tilde fyllde 5 i helgen, fan vad tiden går fort.
Hon verkade ju ha en Kanon bra dag i alla fall.
Roger for före mig på lördagen, sen när jag skulle börja göra oss klara för hemfärd så blev jag lam o trött så vi stannade en natt till....

Nä... Duscha var det ja.

Kommentarer
Postat av: Stina

He he ja dom är ju så jäkla bra att ha ibland=)..



Kommer ni på babyöppet något snart?

2009-02-23 @ 14:24:20
URL: http://makakakaapa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej



Gå in på min Blogg , du är utmanad!



Kram

2009-02-23 @ 19:56:54
Postat av: Stina

Ah ok!!

Vi mår bättre,men tror vi börjar bli förkylda nu istället..



Har ni gjort ngt roligt i helgen?

2009-02-23 @ 23:00:53
URL: http://makakakaapa.blogg.se/
Postat av: JJ

Japp de gör vi... skoj skoj....kram kram

2009-02-24 @ 21:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0