En jobb vecka..

Nu har jag jobbat 3 av 4 dagar den här veckan!
Det har faktiskt gått bättre än jag trodde att jobba, men eftermiddag var jag TRÖTT!
Så idag är det skönt att bara vara hemma.
Ska tvätta lite, eftersom det väller över i huset av tvätt just nu, hmm.....
Sen är det tydligen invigning på Moas dagis idag så man ska väl vara där en sväng och glo.

Jag vill åka utomlands, försöker sikta in oss på typ september/oktober. får se om vi hinner spara pengar tills dess.
Det vore ju huuuuur underbart som helst att fara med familjen och bara njuta!
Men vart ska man åka!?

Snart har kidsen skollov, ska bli skönt, en vecka med sovmorgon och slappa dagar....
Det är behövligt alltså!

Nu ska jag glo vidare här o tvätta lite mer.

Kommentarer
Postat av: JJ

Jo men när vet du de då??

Jag skulle vilja åka i helgen lr så..



Ja fan vad skönt att åka utomlands..

fast först Ullared haha...

kram kram

2009-02-12 @ 10:39:04
URL: http://dorna.blogg.se/
Postat av: JJ

Men vad tråkigt då att du inte kan i helgen då...

fast nästa helg då?då har du fått pengar lr+?

fast då ska jag ju till Tilde för hon fyller ju år.

fast man skulle ju kunna åkt dit på lördag å sen till Tilde på söndag kanske.

kram

2009-02-12 @ 12:18:04
Postat av: JJ

Asså så ni ska vara där nere..humm.

jaja..

2009-02-12 @ 21:17:07
Postat av: Sophie

Jag skulle vilja åka till Egypten eller Thailand.. helst Egypten.. verkar sååå jäkla härligt! Fast det lär ju inte bli detta året, kanske nästa. Puss

2009-02-13 @ 13:31:14
URL: http://lillamirakel.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0