R.I.P ...

Torktumlaren dog idag.
Kommer sakna den, mycket.... ibland iaf.

Ska snart åka och jobba, börjar kl 12... Tråkig tid att börja för man hinner inget innan man börjar jobba heller, det suger fan mycket det.
Imorgon blir det 7-16, och då måste man kliva upp med tuppen.

Den 24 börjar tjejerna skolan, Moa längtar som en tok.
Innan dess ska vi möblera om o byta rum här till tjejerna.
Någon som vill komma och hälsa på och hjälpa till?
Jag kan bjuda på någon god mat ;o)

Ida färgade mitt hår i måndags, väl behövligt.
tror mamma tyckte det med för det var hon som köpte färgen.
Jag mååååååste klippa mej oxå, får väl boka tid någon dag snart.
Hur ska jag klippa mej?

Nu ska jag ta hand om min lille gnällfis....... Guess who!?

Kommentarer
Postat av: jannike

jo visst ska man planera massa men inte lätt nu när man blev förkyld o feber..

men e jag frisk på fredag så går jag gärna på stan...

kram

2009-08-12 @ 12:51:16
Postat av: Stina

Jag jobbar i köket på hemmet

2009-08-13 @ 08:36:05
URL: http://makakakaapa.blogg.se/
Postat av: Jannike

nu lyssnar jag inte på dej längre....Så de så...



Haha,..

2009-08-15 @ 11:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0