Reklam... ;o)

Fasen vad sköna låtar det e på vissa reklamer nu!
Vilken är din bästa reklam, om man måste välja en?
Vilken reklam är den roligaste du sett genom tiderna?

Har flera kompisar nu som har flyttat till hus så nu snart ska vi fara o hälsa på alla, spännande!!

Ska strax åka o jobba, spännande?
Vi bytte rum o möblerade om i helgen, mycket kvar... men det är en början iaf.
Men Alve har eget rum, så sjukligt skönt.
Inatt sov han i sin nya säng hela natten.
Om jag orkar fixar jag kort.... kanske ;o)


Kommentarer
Postat av: Jannike

ja de sms:et lr samtalet får du allt vänta på han kommer ju inte fråns om si så där 18+ år hehe...

2009-08-17 @ 12:19:32
Postat av: Jennie

Hej. Min tur att va förkyld nu, usch! En reklam som fortfarande är rolig (skitrolig förr) är den med kavli räkost när ungen gör sina moves till thats the way, aha aha i like it. Ja du vet vilken jag menar =). Skrattar fortfarande åt den =)

2009-08-18 @ 00:08:28
Postat av: Jannike

Men LINA ingen gillar reklam haha....

2009-08-21 @ 15:29:32
Postat av: camilla

Hej gummsan!



Ja det har varit mycket och man har hållt på i ett, så nu när man slappnar av då kommer väll allt på en gång. Men det är bara att bita ihop och ta en dag i sänder. Det funkar bar nu när Micke börjar jobba, skönt att jag har egen bil så jag kan slänga in kidsen och åka vart jag vill :-) Michelle trivs sååå bra i skolan och det känns skönt.



I helgen är barnen hos P, men ni får gärna komma ändå.Annars är vi i prinvip hemma jämt :-)



Hur är det med er då? Vill ju gärna att vi ses nått, Michelle längtar etfer Jonna. Dom kanske kan träffas och sova över hos varandra nån helg?

Jag kommer gärna upp med barnen nån dag oxå, vet bara inte riktigt vägen från Föllinge till er ... haha men vi ser väl om jag dyker upp... hehe.



Ha det gott och jobba lugnt.



Många kramar / C.



2009-08-25 @ 21:56:54
URL: http://myshabby.blogg.se/
Postat av: jannike

inte dax att skriva nått nytt här snart...?=)

2009-09-08 @ 08:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0