Blir så less på mig själv.

Men det är mest för att jag e så lam på att blogga, egentligen har jag ju emr att skriva än det jag gör!
Ett inlägg om dagen, hur svårt kan det vara ?

Kom hem för en stund sen från Uppsala, vi åt middag på IKEA i Sundvall... och då blev det såklart en liten inspirationstur i butiken också. Jag måste faktiskt erkänna att de hade fått in lite nytt kul som jag måste dit och inhandla någon gång.
Vi köpte en matta till Alve som såg ut som en bil, en sänglampa till honom, ett set med tallrik/haklapp/pipmugg och ett underlägg till bärbara datorn.
Köpte pappa kartonger också som jag ska klä in med tapet, tycker det är roligare om det blir mer personligt, dessutom blir det mycket billigare än om man ska köpa 'färdiga' lådor.
Egentligen vill jag väl ha typ flätade korgar som förvaring i hallen, men det ser man ju överallt.
Så mina papp kartonger med tapet på kommer nog bli sjukt bra när dem är klara.
Eller vad tror ni?
jag har kommit in i värsta göra om  hemma perioden, allt jag tänker på är hur jag ska göra för att det ska bli bra här, för som det är nu är det INTE bra....
En ny soffa skulle inte sitta helt fel heller ;o)

Mamma har varit här och passat våra djur medan vi varit borta, hon passade även på att tvätta allt i tvättkorgen, den är tom, helt otroligt nog är den tom. Minns inte när det hände sist faktiskt.
Ida har också varit här och passat djuren!
Tack.. <3

Nu ska jag spana lite på nätet sen ska jag krypa ner i sängen med karlarna i mitt liv !

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha :D ja du de kan du sätta fingret på att jag har vart!

momma också :D<33

2009-08-07 @ 23:32:04
URL: http://menidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0