Baka baka liten kaka... ;o)

Bakar o bakar inför måndag.
Blir kola kakor, wienerstänger och bondkakor. sen blir det Brita tårta.
Är så less på vanliga tårtor så jag gör en egen, och hoppas på det bästa!
Hoppas bara att kakorna blir bra!

Jag håller på 'städar' vagnen för att kunna sätta ut den på annons, drygt som fan.
Nån som vet nån som är ute efter en vagn?
Jag har en svart Emmaljunga City Cross som är 1 år gammal men i kanonskick, har inte kört den överdrivet mkt om man säger så...
Nu ska det inhandlas en Emmaljunga Scooter istället.
Men vet inte vilken färg jag ska ta, om det blir helsvart igen eller om man ska trixa med nån annan färg.
Tips? Kolla in Emmaljungas hemsida så kan man se alla färgerna på den där.

Hittade typ världens vidrigaste stora spindel på vagnen idag.
Den måste ha följt med upp från Uppsala, åkt under bilen eller något för så stora spindlar finns det fasen inte här uppe.
Tog kort på den som kommer upp på BDB sen, kanske ;o)

Nu ska jag surfa vidare.... och skjutsa bönderna in i ugnen.

Bye.

Kommentarer
Postat av: Jannike

Ja men jag väntar ju o väntar o kan nästan inte sova för att man ligger o väntar o tänker på de hela tiden ju..

o så har man ju varit så dum så man har läst på FL om allas start o så.

så då ligger man ju på hel spänd o väntar på att de ska hända en annan oxå haha..



Kram

2009-08-10 @ 09:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0