Utmaningen, äntligen .... Haha.

Jag är inte så snabb, men nu så...


Jag blev utmanad av Åsa att delta i denna utmaningen. Så här går det till:


* Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg
* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa
* Utmana 7 andra i slutet av inlägget och länka till dem
* Lämna en kommentar i deras blogg om att de har blivit utmanade

****************************************************************************************

1. Jag är rädd för monster under sängen ibland.
2. Jag älskar det som luktar gott och jag luktar onaturligt mycket på saker. Allt ska in under snoken, haha.
3. Jag småäter alldeles för mycket, har alltid gjort.
4. Jag är nöjd över att ha ett 'tråkigt' liv.
5. Är sjukligt konflikt skygg, bråkas det så rymmer jag! ( sä länge det inte är Roger hehe...)
6. Känner ofta att jag vill ändra på saker i mitt liv.
7. Jag vill ha mer pengar! (vem vill inte det)

Jag utmanar:

Cim
Camilla.
Jannike.
Jocke
Jennie,
Sofie.
Angelica.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0