STULEN!

1. Ta fram din mobil.

2. Bläddra igenom din inkorg.

3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et.

4. Gör likadant på varje fråga.


1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?

Okej, vad gick den på då??

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?

Vgd?

3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?

Ja men det blir jätte bra, jag är ledig då. Vi kan ju höras på onsdag och bestämma tid och plats, Skoj!

4. Vilket sms blev du mest berörd av?

Okej, jag vill kräkas men det går inte. Känns så iaf.
5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?

John älskar Popcorn

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?

Du har nu under 25 kronor på ditt saldo...... osv.

7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?

Hej, ring mig Jonna vill snacka med dig.

8. Vad vill du höra mest av allt? 

Aaa fixar det.

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?

Okej, man måste ju slösa pengar på dom nån gång.

10. Din romantiska replik?

Du och barnen! Eller ska roger med oxå?

11. Vad skulle du säga om du blev bestulen? 

Okej, det ordnar sig nog då,

utmanar ALLA... ;o)


Kommentarer
Postat av: jycke

hahaha du hade ju mycket roligare lista än mig

2008-11-04 @ 22:23:58
URL: http://jockel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0