Sömnlös..

fan vad död jag är, eller har varit idag.. Inget kaffe orkade jag göra trots att Anneli sa att det är bättre att vara fejk pigg än halv död!
Alve har krånglat två nätter i rad och idag tog det t sin rätt, har varit helt vimsig, först nu hjärnan börjar fungera liiite.

Igår var jag på stan Igen, träffade Anneli 2 sek typ, sen gick jag o käkade med Åsa & Wilda.
Träffade Jannike sen o flumma runt på stan med, hon följde mig o stor handla lite, kan lova att det går inte in e fiskpinne ens i frysen ;0)
Så jävla fult när jag skulle köpa frukt, det första jag gör är att kliva på en banan... så när jag ska plocka satsumas i en påse e det ett hål i hela botten på påsen så satsumasen åker i golvet, och då kommer Moa o kliver på den, hehe. frukt mos i willys!

har fixat med kollijox krimskrams tjosan i köket nu som jag köpte igår, snajjsligt!

På lördag kommer Malin Liv o John!
LÄNGTAR!!

Nu ska jag lägga Alve, ikväll fick han va uppe längre för att han ska sova inatt förhoppningsvis. Så när han e trött så kämpar jag för att hålla han vaken ;o) Stackarn.

Well well

Kommentarer
Postat av: jannike

hahahaha ja men så skoj har inte jag haft på LÄNGGE.. ehehehe..



tack gumman

2008-11-06 @ 23:18:48
URL: http://dorna.blogg.se/
Postat av: Anonym

åsa och wilda?

2008-11-07 @ 20:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0