Så sjukt...

... igen.
Alve är tooook förkyld lill fisen.
Han hostar, har rinniga ögon, näsan rinner och han är ledsen och febrig.
Lite bättre nu verkar det som, jag kan lägga bort honom iaf.
Så han ligger o gymmar en liten sväng.
Jag som ville på baby öppet imorgon :o( Bäääjs.

Vi har varit n'ästan barnlediga i helgen.
Har inte gjort ett enda dugg typ. Jag hälsade på Anneli i fredags efter jag lämnat barnen.
Igår var vi till Lit okäka pizza... sen städade vi lite igår. Inget mer.
Skönt att bara vara, se tv och slippa göra massa mat osv. Semester !

Jonna o Ella är hemma nu, Moa blev kvar hos Farmorn och farfarn några dagar till, tills Alve är piggare vill inte dra ut honom i onödan , J o E fick skjuts av pappa hit.
Imorgon ska vi baka lite, prinsesskakor, eller vad fasen det hette. Köpte en massa fint strössel på affären häromdagen, som ska ligga på dem. Får de hur det blir... man kanske slår på stort o bakar till Moas födelsedag isf :o)

Näää, nu ska jag tydligen byta en bajsblöja.. Alve la av en riktig rackarns feber skit nu... *letar efter klädnypan*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0