Rabiata Bitch.

Japp, jag är fan det jag. Right.

Hur som helst. ringde ju taxin igår o sa att barnen skulle vara hemma idag, ändå kom dom hit idag o ställde sig utanför imorse, trots att jag avbesttält o kommnen ringde hit o sa att det skulle gälla from IDAG!
Sen när vi ringde taxin nu på em skulle det gälla från nästa vecka!?
Öhh.. fel att bestämma sig nån jäkla gång då!!

Så imorgon blir det skola för tjejsingarna, skönt. För jag vill ju att dom ska på skolan såklart.

Och tills på måndag borde vi ju ha en lösning på det hela va!?

Rektorn skulle ju kolla upp en massa sen ringa mig senast imorgonbitti, så jag hoppas hon gör det.


Sov en sväng nu efter middagen, drömmer så jäkla sjukt när jag sover på dagen.

Drömde att jag räkade köra in i en bil som stod på en 'krön parkering' vid ett hus i slänten, bumpade till den så att den åkte ner för backen och med bakänden rakt in i huset i slänten. haha.
Ja herregud.
Sen träffade jag Sandra o hennes (tydligen) nya kille, han var halv punk skrälle.. Hon hade klippt sig i en längre page frisyr som var orange, haha.
TILLÄGG: Glömde att jag dromde att jag hade gaser i magen med som var stenhårda o kändes som bebis fötter som boxades o flyttade på sig när man petade på dom, det gjorde ont! FRISK?? Nääää....

Stackars Alve.  Får dras med sin dumma förkylning. Nu när han varit sjuk har han blivit tokig i sitt påslakan, det e han snuttis tydligen. För han vill ju inte amma så mkt, igår häll mina boobisar på sprängas, det bara rann ur dom hela tiden typ. Lagom snygg tröja man hade då.... Tänkte inte på amnings kupor eller va fan det heter heller. Har ju ett halvt paket kvar.

Anneli o Melvin var här idag, Anneli hade med sig bullelullar, as gott var det. Blev sugen på att baka själv. Får göra det med barnen nån dag, kanske i helgen. Pepparkakor HATAR jag att baka, så sjukt tråkigt. Blir så less på slutet.
Men barnen gillar det ju, så man får väl offra sig! Dom kan få käka mkt deg så blir det inte så mkt kvar att baka pepparkakor av sen *känner mig oooootroligt smart*


Kommentarer
Postat av: jj

Haha ja men de e ju tur att de e nån som bryr sig....



Haha ja men frisk haha.....

Nä orkar inte skriva mer...

Tjjjoooooooooooobbbbbbaaaaaaaaaa

2008-11-19 @ 21:49:09
URL: http://dorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0