Pyssliga tjejer...

.. Det har vi varit ikväll, har gjort både det ena och det andra.
Jag har städat ta mig tusan hela dagen typ. eller inte städat, men sorterat skit saker osv.
Tradera shoppat lite oxå, det e roligt i perioder, ibland blir man bara less på det. Vissa saker e så sjukt dyr frakt på så man betalar dubbelt så mkt i frakt som för det man köpt liksom....

Fredag hela veckan e fan helt sjukt program.. Skrattar så jag kvider åt det ibland, och det e inte ofta jag garvar själv i soffan. Eller ja. Jag e ensam o patetisk så det händer allt oftare, haha.
Maler solrosfrön göra jag oxå, det e gott det... ibland iaf.

Joo, ajdåål då... Vette fan om rätt åkte ut eller inte faktiskt.
Känns som att jag inte diggar Kevin så jäkla mkt, Lars var ju iaf inte som alla andra. Eller?
Varför måste det vara så tråkiga artister som blir kvar länge, iaf vissa.
Dom som e lite udda åker ju ut skit fort. Loulou skulle inte ha åkt ännu tycker jag, hon var grym!!
Tusen gånger bättre röst än flera där som är kvar.
Men men, när det gäller att rösta på såna saker har vi ju lärt oss att Sverige är URKASSA!!!!

nää, nu ska jag mala vidare på mina små pippibird kärnor.

goder natt...

Ps. Imorgon får jag SOOOOVA Ds.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Du har blivit utmanad!

2008-11-08 @ 08:43:36
URL: http://malvamamms.blogg.se/
Postat av: Åsa

Va hos mamma och tittade på kort.. vet du vad jag hittade då? korten från när vi hälsade på er i Göteborg när Jonna va pytteliten.. Du måste se dom! PUSS

2008-11-08 @ 08:45:09
URL: http://malvamamms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0