Mina fel...

Jag har funderat över mina 'fel' och kommer inte på något direkt.
Jag tycker nog om mig själv ganska mycket.
Jag är lite för tjock, men vem fan bryr sig? Ärligt talat... Det går väl över inom en tio års period, jag orkar inte anstränga mig så mycket, utan har väl mitt mag-fluff o arsle brett som en ladugårds dörr. Som sagt....Vem bryr sig?
Man kan ju vara den hära bruttan som alla spanar in o tänker 'jag är i alla fall smalare än henne.....' haha.
Jag är så himla sur ibland så det är inte riktigt klokt ;o)
Take it o leave it, jag gillar att vara sur ibland.
Jag vill så mycker mer än jag kan eller gör, jag vill allti göra något och sedan när jag ger mig på det blir det bara fel ändå.
Ska jag baka en fin kaka blir det bara skit av det, ska jag möblera om ser det ut som faaan och jag ångrar att jag ens tänkte på det osv. Det tycker jag är jobbigt.
Mera? Hehe... ;o)

Alve är sjuk IGEEEN, eller så har det aldrig gått över, han har varit ledsen hela jäkla eftermiddagen!
Tyckte han kändes varm så jag tog tempen på honom, 38.0, så det förklarade det hela. Inte hög feber men lagom för att en liten bebis ska bli gnällig.
Funderar på om jag kanske måste till läkaren med honom snart, för det går ju aldrig över.
Han  är gnällig, verkar ha ont ibland, snuvig, vill inte riktigt äta... och annat som  hör förkylningar till.

Moa förstörde digitalkameran, är fortfarande MYYYYCKET upprörd över det.
Ska väl in till stan och kika efter en ny imorgon, hoppas jag hittar någon bra.
Vill helst köpa en systemkamera, men det är ju ca 4500-6000 ungefär, vilket är pengar jag inte har just nu till en kamera (inte till något annat heller för den delen)....
Jaja... Update om det imorgon.

åhåå jaja...

Kommentarer
Postat av: Mari

Ersättning på hemförsäkringen för digitalkameran? Då kostar det bara självrisk? :)

2008-11-24 @ 22:34:18
Postat av: Mari

Ersättning på hemförsäkringen för digitalkameran? Då kostar det bara självrisk? :)

2008-11-24 @ 22:36:03
Postat av: jj

stakars liten då..

Han måste ju bli frisk nu..



Ursch fan vad trisst..

jag vill oxå han en sån kamera men de lar ju aldrig hända att jag köper en sån..

Kram kram

2008-11-25 @ 09:15:25
Postat av: sofiiiz

men alltså hallå, sluta trycka på dina så kallade "fel" du är lagom go, och inte sur!

2008-11-25 @ 12:31:51
URL: http://sofiiiz.bloggspace.se
Postat av: Anneli

Hallo jag väntar på ett inlägg med den finas bilden

2008-11-25 @ 20:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0