Lugna gatan.. Or not.

Usch, vilken full späckad dag.
Först upp med tjejerna, skicka iväg dom på skolan.
In i duschen, skjutsa Moa på dagis..
Sen iväg på baby öppet, hade mycket trevligt där, gjorde ett tallriks underlägg till Alve, blev inte så jäkla snyggt men det är ju hemma gjort.
Sen hem, hämta Roger Ella o Jonna, iväg o hämta Moa på dagis sen in till stan.
Bytte olja o filter på bilen sen så iväg på stan med Jannike.
Jag shoppade så mkt att jag känner mig FATTIG!
Jacka, täckbyxor, skor, mössa, leggings och lite annat små kraffs till Jonna.
Mössa och små saker till Ella.
Täckbyxor, diadem till Moa.
Alve fick 2 bodys, en med miffy på så jäkla söt. Strumpor o tossor, som va för små så jag ska lämna tillbaks dem.
Joo, köpte en sovsäck/åkpåse till han på Stadium. perfa.
Sen in på Mc Donalds o käka, var as äckligt nån burgare som hette Miami Melt eller vad det var, smaka typ skit.
Sen iväg o hämta skor hos Cia, sen bar det av hemöver.
Fullt ös med andra ord!
Ska iväg på stan på torsdag igen, o shoppa lite. Blir lite julklappar då osv. Najjs najjs.

Imorgon pallar jag inte att göra ett piss, usch.
Ska vila bara.

Ajöööken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0