Lilla Farbrorn.

Han från kommunen har varit här o kikat idag. Det gick fort... trodde inte att han skulle komma förrän typ om två veckor för det lät så på honom igår när jag pratade med honom.
Han kollad vår vändplats osv. och det lät lite som att han heller inte förstod varför taxin inte kunde vända där.
Rektorn ringde också, så Moa får börja kl 8 så jag kan köra Jonna o Ella på skolan samtidigt, då behöver inte taxin komma hit 3 mornar/v. Och Jonna sltar ju kl 13, samtidigt som Moa så då kan Jonna åka hem med mig 3 dgr/v också. Perfa tycker jag. Plus att då åker barnen bara 11.5 km till skolan iställer för 3 mil.

Snart kommer Jonna hem, då ska hon städa sitt rum, sen ska hon få åka till sin farmor o farfar i helgen.
Men som sagt... inte innan hon städat sitt rum.
Ella ville sova borta hon med, men hon har inga kompisar i stan, lill gumman.

Igår såg vi film, jag såg 2, somnade på den tredje!
Meet Dave och sen nån tecknad film. Meet Dave var rätt flummig.

Alves förkylning vägrar ge med sig, är så jobbigt eftersom han är så liten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0