Jo men. Sjuka barn.

Jonna blir hemma idag, ont i halsen. Vet inte om det egentligen är sååå farligt, men jag kan ju heler inte avgöra hur ont i halsen hon har och det är så jäkla jobbigt att gå på skolan om det gör ont i halsen också.
Så nu har hon klätt på sig myskläder och ser på barn tv, Ella sitter fullt påklädd o kollar hon med, medan hon väntar på taxin som kommer om 10 minuter typ. Moa ligger o sover i soffan, hon kom ner till oss, men det blir så jäkla trångt, så då blev hon utvisad till soffan ;o)

Jag är mys sugen, jag vill gosa ner mig i soffan o sova halva dagen :o)
Ska skjutsa Moa på dagis om en stund, men kanske hinner vila lite innan dess! Åker ju inte förrän typ kvart i nio så.
Och Alve ligger fortfarande o sussar med Roger, myyyys bebis.
Han var inte lika mysig kl 5 när han vaknade o var täppt i näsan o vrålade som en tok pga det.
Han har varit täppt så himla länge nu, och han blir verkligen pissed off när han inte får luft! Galen bebis ;o)

Kommentarer
Postat av: camilla

Chester har oxå varit så snorig och hostig dessutom. Får panik när han inte kan andas, fast det förstår man ju . men han var varit tussig i typ 1,5 v nu...före det hade han feber. Dock verkar det som han är på bättringsvägen....tack gud. Hatar när barnen är sjuka.

Hoppas vi kan synas snart, va läääänge sen. Jo ang Jonna.....M och K är hos P i helgen , men nästa helg kan hon gärna komma hit om hon vill, kan och får .

Men vi kan surra om det sen, rig nån dag om du har lust, annars kan jag slå en pling.

Kram på dej

2008-11-04 @ 08:50:15
URL: http://minflur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0