Jävla fitta!

Alltså, vad får folk att skriva elaka saker om andra i sina bloggar?
Eller ja, förbannad och elak kan man vara såklart, kanske.. Men om nån skulle bli arg på mig och skriva i sin blogg att jag är störd, falsk, en fitta och att men typ vill att jag ska dö, är inte det lågt?
Går det t på att blanda in så många som  möjligt i sina bråk eller vad?
Jag fattar inte, förklara.... för jag tycker det här förekommer på tok för ofta egentligen...

Alve är sjukis fortfarande!
hostar massor!

Snart kommer Ella hem, om typ en timme.
Jag väntar på posten, sjukhuset ringde i torsdags eller nåt sånt o skulle skicka ut mina provsvar på TBC röntgen.
Hoppas att jag inte blir sjuk o dör, typ...

Appropå att dö, igår när Ella skulle sova kom hon ner, tittade på mig o snyftade till och sa 'mamma, jag vill inte dö', vad svarar man på det då?
Jag sa att hon kommer dö, men inte nu. Sen frågade jag vad hon trodde hände efter döden, hon trodde man bara blev människa igen. Och att man blev en bebis. Men hon trodde att samma mamma födde ut bebisen!
Allt grundade sig i tankar kring Conny, perodvis är det mycket tankar kring döden för barnen. Hon tyckte att Farmor kunde föda ut honom igen, tyckte vi var lite tokigt efter en stund, hehe.

Nu ska jag slöa

Kommentarer
Postat av: Mari

De diskussionerna hade jag också med Ramses för något år sen. Han började gråta och ville inte dö; det tog säkerligen en timme att förklara att man måste vara myyyycket äldre än morfar (som är 60) innan man dör.

Och att man lever en massa massa år tills dess.

Men när jag skulle förklara att även barn dör ibland för att de är väldigt sjuka eller råkar ut för olyckor; ja, då började vi om. Och tröstade en halvtimme till.

2008-11-17 @ 14:35:59
Postat av: Lina

Mari. Ja, och Ella vet ju att man itne bara dör när man är gammal eftersom Rogers lillebror dog för lite mer än ett år sen. Hemskt när dom är rädda för att dö när dom är mini barn...

2008-11-17 @ 18:10:12
URL: http://pupplina.blogg.se/
Postat av: Malin

Jadu syster. En del är bara lite personlighetskluvna så de fattar inte hur man för en normal konversation med folk utan skriver ut privata saker och allmänna påhopp i en offentlig blogg. Uppmärksamhetsstörning kanske det kallas.

2008-11-17 @ 21:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0