Jag är så jääääääkla OFF!

Jag är inte riktigt här eller där... eller nåt alls egentligen.
Jag vet inte vad jag ska skriva om eller om det ens är någon som läser (förutom Anneli som ber om inlägg iaf) och ja.... Orka?

Jag är i alla fall så jävulusiskt less på alla som ska klaga på julen, Mår ni bättre av det? VA? VA? VA?
VAd är det som blir bättre av ert jävla gnäll? NI klagar ju fan mer än mig...
Jag ÄÄÄÄLSKAR Julen, men inte måste jag säga det till ALLA, så säg inte till ALLA hur jobbig o onödig julen är osv.
Jag blir bara irriterad, jag vill köpa tuuuuusen julklappar och se alla glada hela julen.
Men ni som bara gnäller förstör lite av känslan.. Skit bara i att fira jul då?
Eller duger inte det? För då kan man inte klaga?
Jag tvingar ingen att pynta eller sånt... Så kom  inte hit o gnäll för att du måååååste pynta nu, bla bla bla.
Ja herregud, nu fick jag gnälla lite över det.

Vad mer då?
Min mobil är paj, går det bra för mig? NÄÄ
Kameran = paj
Nåt mer?
Jag har en så gammal telefon att jag inte kan ta emot MMS eller ha mer än 13 sms i den. Vet ni hur det känns?
Seriöst, jag vill fan bara gå o gömma mig för den, jag vill ha min telefon...
Kameran fungerar ibland om man räkar trycka på rätt knapp vid rätt tillfälle typ, Yaaay...
Moa målade vår tv idag också, med en bläckpenna.
Hur får man bort det då?
Hennes kommentar om det hela var att hon  ville måla den...
Ehh... Ja.... ORKA!
Nåt mer?

umgåtts med anneli, jannike o mamma idag.
nu ska jag sova, sjukt trött.

Kommentarer
Postat av: Je

2008-11-29 @ 14:35:47
Postat av: Tilde

Jag tycker om julen, och du som gillar att köpa juklappar kan väl köpa en Barbie till mig. Den ska ha långt rosa hår och ha massa kläder. Hälsa Moa att det funkar inte att rita på tv:n!



Kram den lilla vilde Tilde

2008-11-29 @ 14:39:34
Postat av: camilla

Jag läser och det är alltid trevligt för du har så roliga inlägg med din humor. hehe

Trist att allt värkar gå åt skogen för dej.

Hoppas tomten kommer med en ny mobil och ny kamera!!

Hoppas ni mår bra där borta och att vi kan träffas nått framöver. Hade ju bokat in nån helg nu i dec, men mitt minne är bra men kort så jag har glömt vilken?! Hoppas på uppdatering!



Hälsa kidsen och guben / kram C.

2008-11-29 @ 15:56:07
URL: http://minflur.blogg.se/
Postat av: JJ

Jag gillar att läsa när du skriver..

jag gillra att pynta men blir lite stressad när man har så många att händla till hehe..



Men dn nya mobil e ju då FIN kram kram

2008-11-29 @ 21:35:23
URL: http://dorna.blogg.se/
Postat av: Linda

2008-11-29 @ 22:03:02
URL: http://menzaje.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag läser ALLTID. Mupp som jag e lyckas jag alltid kläma i med amandas adress haha men iaf... Love you darling!

2008-11-29 @ 22:04:10
URL: http://menzaje.blogg.se/
Postat av: Angel

Jag läser gumz även om jag kanske inte ger komentarer ibland, men skall bättra mig...kram

2008-12-02 @ 14:42:20
Postat av: Bempa

haha vad negativ du låter nu så här nära julen :P det är ju då du ska vara glad och possetiv och njuta av juleljusen =D.. ja jag vet hur det känns min kamera är inte trasig men jag vägrar använda den pga att den är full av piss som någon fyllde den med :S..

hehe ja man kan ju vara glad att man inte har barn när man läser sånt roligt :)

2008-12-02 @ 19:28:57
Postat av: Åsa

jag är dig trogen!

2008-12-03 @ 06:52:00
URL: http://malvamamms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0