Imorgon är det slut..

.. på friden i huset, skolan börjar igen, bara att kliva upp 06.10 igen. PALLA!
Men men, snart är det jullov, då får man slöa i flera veckor. Eller ja.. kanske inte. Orkar iofs inte tänka på det just nu, haha.

Inatt sov Alve hela natten, wonderful, synd bara att det e en engångsgrej. Inget av mina barn har sovit hela natten förrän dom varit typ 1 år eller nåt sånt.
Men som sagt, blir MYCKET förvånad om han sover så inatt igen.

Idag... ja. Har inte gjort ett piss typ.
har bara slappat o njutit av sista dagen på lovet. Spelat lite Wii med barnen, bråkat lite med dom och varit ute o rotat fram lite vinter skor.
Imorgon, då ska jag o Alve på babyöppet, sen ska vi hämta alla här hemma o åka till stan o shoppa lite vinter kläder osv som fattas. Jonna behöver Jacka, brallor och skor. Pengarna bara flyger sin kos när man ska shoppa såna saker iaf... Seeejtan vad dyrt det är.

Ja herrejävlar. Min hjärna är död som vanligt.
Alltså ibland funderar jag på om det är nåt fel, typ stress skalle eller nåt!?
När det blir för mkt så blir jag helt yr, förvirrad o konstig.. Typ om barnen lever om eller liknande saker.
Lek doktor, ge mig diagnos, hehe.

Nu ska jag kolla runt på nätet, sen sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0