Idag är jag förbannad..

.. eller just nu i alla fall...
Ville bara säga det. För det är så sällan jag blir arg!
Och nu vet jag inte hur jag ska göra, för många kanske det är värsta minsta grejjen... I dont know.
Men iaf vill taxin OCH taxi samordnaren på kommunen att barnen ska gå till grannen för att kliva på kl 7.15 på morgonen.. Det e KOL svart ute, mycket trafik den tiden osv.
Säg till en 6 o 8 åring att dom ska gå två hundra meter då :o(
Säg till dom att dom ska gå fast man knappt ser vägen. Tror ni dom kommer göra det?
Tror ni jag kommer tvinga dem?
Nä, jag är så himla upprörd alltså..
Jag sa till taxi fitt gubben att jag skjutsar väl barnen själv då, för dom ska inte behöva gå.
Det är ju en fråga om säkerhet, på det svarade han att detsamma gäller för taxin... Men va fan, dom får väl lägga om turen då? Eller ska jag skjutsa barnen?
3 av 5 dagar ska ju moa på dagis, men hon börjar 9 skolan börjar 8, kan kommunen gå med på att Moa får börja till frukost?
Hjärnan går på högvarv. Hur tusan ska jag lösa det här?
barnen som inte ens vågar gå t o mata kaninerna när det är mörkt ute.. vad kan det vara, 20 meter?
GAAAAAAAH........... Jaja...

Kommentarer
Postat av: Åsa

saknar dig min vän! tänker på dig jätte mycket!

2008-11-18 @ 10:08:53
URL: http://malvamamms.blogg.se/
Postat av: Anonym

lätt!! =) en hel dag med kidsen! det låter som en bra plan!

2008-11-18 @ 10:19:33
Postat av: Åsa

de va ja som skrev föregående!

2008-11-18 @ 10:20:14
URL: http://malvamamms.blogg.se/
Postat av: Jannike

Ja men e dom helt jävla bombad i huvudet...

dom kan ju inte begära de när dom ändå åker förbi erat hus...Lr hade dom tänkt att göra om turen så att dom vänder där uppe vid grannen igen lr...

Ja men vägra du oxå då... För de e ju tvång att barnen ska gå i skola.. men har dom ingen sjuts så kan dom ju inte gå...Heheh...

Nä men bara att klaga till kommunen..

För dom lär ju inte gå me på att moa ska äta frulle där varje gång....

om ni inte utökar tiden på henne då!!!

Jaja vi kan prata mer nån annan stans....

Kram

2008-11-18 @ 10:57:30
URL: http://dorna.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Helt sjukt, skulle aldrig ge mej i ett sånt läge! Dom är inte så gamla, Linn är iaf 10 och för henne stannar dom utanför oss, dom får inte ens släppa av henne på andra sidan vägen utan måste vänga in på gården eller vända först för hon ska få kliva av! Här behöver dom inte gå så långt förens dom börja 6:an och åker skolbussen!

2008-11-18 @ 14:50:52
URL: http://linsilusen.blogspot.com/
Postat av: Jeanette

Vilka förbannade idioter! Hur kan de ens komma på tanken att småtjejerna ska gå så långt efter en mörk trafikerad väg? Inte en chans att ni ska gå med på det. Tilde saknade Moa ikväll när hon kom hem, kan vi få låna henne lite mer tro?

Kram Jean

2008-11-18 @ 21:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0