Herre Gudrun.

Jag har väl inget att skriva just nu, men slutar säkert med nån rad iaf.
Ska försöka att vara pessimistisk, för det är roligare inlägg tydligen, om inte annat får folk vara lite skadeglada.

Hmm... Nä. Jag vet inte alls jag.
Igår hände det inget iaf,  jag var ute o gick en promenad med Alve o barnen lekte med grannens ungar hela dagen typ. Både här o där.

Idag, städat lite, vilket fan inte syns, men det är gjort iaf. Jag önskar att jag kunde v ara duktigare på inredning osv, just nu känns det bara som att det är tråkigt här hemma.
Jonna o Moa bytte rum i alla fall, blev jätte bra, lite fixande kvar bara, men det blev iaf bra. barnen är nöjda. Och hade det inte varit för Jannike o Solveig hade det nog inte blivit av ännu på några hundra månader......
Lägger KANSKE upp bilder sen nån dag,

Ibland undrar jag hur folk orkar hålla på bråka med andra JÄMT o hela tiden!
Alltså... jag kan väl störa mig på folk, jag kan tycka att visa resonerar konstigt o sådär, men inte fan sitter jag o snackar en massa skit eller klankar ner på folk. Speciellt inte offentligt..
Är det verkligen okej att göra det?
Så fort jag tycker att någon gör nåt fel, ska jag skriva det i bloggen, och sen lägga till allt positivt om mig själv, om hur duktig och perfekt jag är?
'Idag var jag hemma hos ***** och där var det inte en lugn sekund, hennes barn var jävliga, tur att mina är lugna* typ...
Jag skulle iaf bli skit ledsen om någon la upp mitt namn i sin blogg utan att fråga i negativa sammanhang.
Ser man inte sina egna fel tycker jag heller inte att man kan klaga på andra, för ingen är perfekt.
Man behöver inte vara dålig för att göra fel, självklart. Men man är som sagt inte perfekt i allas ögon och jag tycker att man är mer perfekt om man kan inse sina fel och antingen göra något åt dem eller acceptera dem....
Tänker jag galet?
Tänker kanske för mycket ibland, men jag kan verkligen störa mig på alla som tycker att dom är så jävla perfekta, men sen sitter man o klagar på andra, då måste man ju klaga på andra för att känna sig perfekt, för att göra sig själv bra!
Nä... Orka.
Blir bara irriterad, så nu ska jag se film! Haha...

Imorgon kanske jag skriver om alla mina fel jag kan komma på..... ska fundera på dem o rada upp dem..

Ses imorgon....

Kommentarer
Postat av: Malin

Hmm, undrar vem du kan syfta på ;)

2008-11-26 @ 21:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0