Har någon drogat mig?

Eller är det bara tröttheten som känns såhär?
Är fan vriden i skallen känns det som. Men samtidigt, för att få 'egen' tid måste man vara uppe nån timme efter barnen somnat. För mig är min tid SUPER viktig.
Jag vill bara sitta här i soffan vid datorn och glo, surfa runt och inte höra en massa gnäll från barnen eller bära runt på Alve, utan bara vara mig själv. Då kan jag vara trött, fastän det kanske känns som man e drogad.

Idag har vi varit på äventyr, till rogers syster m. familj och hans föräldrar. Mkt trevligt.
Käkat tacos och druckit massa kaffe.
Barnen har lekt och bråkat och flummat på. ;o)
Imorgon.... Då tänkte jag fixa lite åt rabbitarna. Så dom får komma inomhus iaf,trots att det är kyligt.
Ska göra i ordning en box i stallet till dem, så att det inte blåser och så.
Måste kolla oxå vilket kön det är på dem, så vi inte får en bunt med inavels kaniner, mindre kul det ju.

På måndag ska jag på familjecentralen en sväng på baby öppet. Massagen är ju slut nu så då får man väl gå där istället, för att man ska komma ut o göra något kul !
Dem i massage gruppen skulle oxå dit på måndag som det lät, kul.

Well..
The Grudge, vidrig film, kan inte sluta glo heller.

God Natt

Kommentarer
Postat av: madde

Jaha va pissigt! Det är inte kul med vinterkräksjukan och inom vården är det ju inte så lätt att komma undan heller. ok, tack för hjälpen!! :) Jag är nöjd med betygen, lag lade ner extra mycket jobb i de ämnen som jag gillade bäst så där är det bäst betyg :) Hur gick det för dig?

2008-11-02 @ 11:51:34
URL: http://garper.blogg.se/
Postat av: jannike

Trevligt.....

Synd att jag jobbar imorn då...

Kram

2008-11-02 @ 12:03:14
URL: http://dorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0