Alltså.. ROADSNAILS är mitt hatobjekt.

Jag HATAR:
1. Vägsniglar
2. Folk som kör sakta
3. När man inte kan köra om den som kör sakta
4. Såna som inte fattar att det är en trafik fara att köra 50 på 90 väg.
5. Folk som kör SKIT sakta och ligger exakt på mitt linjen, så man knappt ser om det kommer mötande bilar.
osv...
JA, jag fick ligga bakom någon jävla idiot i typ 3 mil som pendlade mellan att köra 45-70, det sjuka var att h*n körde 45 på 90 vägen och 70 på 70 väg.. Ehh... ORKA!
Jag var så less, för varje raksträcka som jag eventuellet skulle kunna köra om på kom det ju massa bilar, men i kurvor osv mötte man inte en jääävel. Nä... RIIIIIIIS på alla som kör totalt omotiverat onormalt sakta.

Undrar om jag ska göra en anti blogg?
Folk gillar väl att läsa negativa saker mer än positiva...
Om jag skriver att jag är glad för ngt ledsnar ni väl fort o bara drar... men skriver jag om skit o tråkiga saker och om det går dåligt för mig är det roligare va?
Haha...
Fast egentligen är det ju kanske det?
Jag gillar att vara skadeglad, så ni kan få vara det på min bekostnad ibland.
Så vad har gått dåligt idag?
Har en blåsa på sidan av tungan, så när jag pratar låter det som jag druckit liiiiite för mycket eftersom  jag har sån smääärta o svullen tunga så jag inte kan röra den normalt.
Farfar har cancer, inget jag vill skriva om egentligen. Men nu vet den som är intresserad.
Det märkte jag att jag var, mer än jag trodde. Och jag tycker faktiskt att det är jobbigt. Så nu vet ni det med.

Nä... Hörs.


Kommentarer
Postat av: Anneli

Tråkigt med cancer. Hoppas att det går bra. Jag hatar söndagsåkare jag med. Bara för att det kommer lite snö så tror dom att man måste köra som en snigel....katastrof....hehe

2008-11-21 @ 23:54:55
Postat av: Lina

Anneli, Hans Cancer går inte bota, läkarna gör inte mera nu. Så det är lite tråkigt... :o(

2008-11-22 @ 00:07:29
URL: http://pupplina.blogg.se/
Postat av: Mari

Hatar också att ligga bakom såspåsar (förutom 30-sträckor), men hatar ännu mer att ligga bakom folk som inte kan hålla jämn hastighet utan pendlar 5-15 km upp och ner hela tiden..



Cancer är inte skoj. Men ta vara på det sista ni har istället för att sörja i förväg. Om ni kan.

2008-11-22 @ 09:03:02
Postat av: jj

Fan vad tråkigt...

Men du får ta hand om dej o umgås me han..

Kram

2008-11-22 @ 11:18:22
URL: http://dorna.blogg.se/
Postat av: Jycke

hahah vet du, på nåt konstigt sätt tror jag du har rätt i det att när man skriver om saker man hatar eller är sne på eller bara allmänt otrevligt beteeende/leverne så tror iaf jag at folk vill läsa mer. testa starta ett bloggkrig mot nån ska du se, då kommer du få mer läsare än om du skriver typ om hur gulliga barnen varit under dagen, det ä iaf min reflektion på frågan;) och för det andra så HATAR jag oxå roadsnail, och såna jävla mongon som gasar när man ska köra om ORKA VARA ROADSNAIL???? miss u kompis

2008-11-28 @ 12:40:02
URL: http://jockel.blogg.se/
Postat av: Jycke igen

Btw beklagar cancern :/ huvva inge kul

2008-11-28 @ 12:41:43
URL: http://jockel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0