Jag VANN!!!

Alve somnade om ikväll, så skönt. Igår gav Roger upp och hämtade honom. Vilket resulterar i att det blir så sent för jag är en sån som MÅSTE ha min lilla 'mamma stund'...
Blir så less, som nu ikväll somnade han 22, sen så vaknar han efter 30-45 minuter o vill upp. Men VARFÖR???
Det är NATT och Mina bebisar ska iaf sova på natten.
Iofs sover han som en stock på morgonen, i helgen som var så ammade han och somnade om tills klockan var 10-11 minst. Ganska skönt det med, men lätt INTE värt det om han ska vara uppe på kvällen.
Och nu är han ju 4 månader så man tycker att hans dygnsrytm borde gå styra lite, eller har jag glömt hur det var? Haha.

kaffe... I need it... Vilken kaffe period jag är i. Dricker det som läsk... nästan.  Information som är nyttigt att veta för er som läser, verkligen!

Annars då.
Sjuk fortfarande. Imorse pulserade skallen.
Men jag bedövar mina smärtor med Alvedon, så jag är fejk frisk vissa stunder på dagen.
Så jag har letat igenom förrådet efter min lilla kompakt kamera som jag kom på att jag äger.
BRA att ha en sån som man glömt liksom. men jag hittade den inte.
Har DU snott den av mig?
Nee... den kanske ligger i svärisarnas flyttlådor med (för den låg i kökslådan hos dem innan vi flyttade).
Hittade en massa annat skoj istället... Men mest små skit grejjer egentligen, men men.

Joo. Vi ska köpa systemkamera.
Jäklar vad skoj det ska bli med massa fina kort.
O jäklar vad bra att ha en kompaktkamera oxå som man kan ha med sig i fickan, om man nu hittar den man har!!
Så, någon som är duktig på systemkameror som kan ge mig en snabb kurs sen?

Nu ska jag ta o spela lite Betapet, eftersom jag är så trött o vill ha så låg rating som möjligt så kör jag på det den här tiden på dygnet.

Jag är i en översocial period i mitt liv, STILLA MITT BEHOV, någon!?

Kommentarer
Postat av: JJ

Hahahhaaa...

ja visst...



Skönt att ni får en rikitg kamera vill oxå....

har inget att skriva nu heh..

kram

2008-12-09 @ 08:35:59
URL: http://dorna.blogg.se/
Postat av: Sofiiiz

Jasså så de blir en systemkamera iaf :)

2008-12-09 @ 11:00:22
URL: http://sofiiiz.bloggspace.se
Postat av: Lina

Din förkylning verkar vara en seg rackare =) Japp, jag fick operationen så till våren smäller det! Haha! Fatta vad skönt det ska bli=) Undra om du kommer att känna igen mig efter ett tag =) Pöss!

2008-12-09 @ 18:54:56
URL: http://lollinona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0