bara en vanlig söndag

Idag är det söndag, en vanlig söndag.
Jag roar mig med att plocka undan efter barnen, tvätta lite och vara sjukt jäkla trött.
varför är man så trött jämt? Spelar ingen roll hur mycket jag sover, jag är bara trött. Minns inte när jag kände mig utvilad sist. Spelar ingen roll när jag lägger mig - jag bara somnar på stört.
Mitt blodvärde var bra sist jag kollade det (runt 140) för några månader sen, så det är inte mitt trötthets problem.
Jag kanske bara är en trött människa, finns en sådan kategori att ligga i?

Har lite 'ångest' över att jag är så 'diet' slapp. Ska ta tag i det med... måste det. Mina jeans *hulkar*.
Ungefär 8-10 kilo kvar skulle jag tro, det borde gå fort om man anstränger sig lite.
*peppar mig själv*
Det är nu man inser att man måste ändå ha varit ganska smal förut, men man ser inte sånt själv.
För jag tycker inte jag är något överdrivet fetto nu liksom, och ändå fattas det så många kilo. jaja. jag biter ihop, tar tag i mitt liv och KÄMPAR! Helt enkelt.

Snart ska Alve sova, det betyder mitt-på-dagen-vila för lilla mamman oxå!


Jag tävlar hos BeckaHBitcH.se om två mjuka sötsaker av märket Bombadill från Happystore.se.
Tävla HÄR du också!



Kommentarer
Postat av: mamma till Loke

haha jo då men måste i med en färg till på de blonda typ...



japp de e han hihii...



kram

2010-01-17 @ 12:32:56
URL: http://dorna.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Ska vi bilda klubb...é trött som en 150 åring! Vill ha vår och värme nuuuuuuu

2010-01-17 @ 14:34:03
Postat av: Bodil

Jag är också en sådan där tröttfis. Sover alldeles för lite, men även när jag sovit 10 timmar i sträck så är jag SÅ trött!! Tror inte att jag kommer att piggna till förrän sonen flyttar hemifrån eller så... ;)

2010-01-18 @ 08:57:08
URL: http://enmynta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0